Friday, September 18, 2009

Hösten är här och ute i skogen finns det kantareller och annat trevligt att plocka
Igår fick jag tag på en golfare!
Söta små golfarebyxor hade han på sig, grå var de, och en golfaremössa i finaste beige!
Fet och välmående som han var såg han mig inte, anade inget där jag låg på lur i skogsbrynet...han var på väg att ta fram puttern när jag med ett vrål flög på honom!
Sönderslets gjorde han, blodbad hurra!

Fore!

En golfare varje år tillägnas Oden, Freya kräver två...
i våras sejdade min älskade på greenen för lycka och välgång
Vi vet min älskade och jag att gudarna kräver blot...
instinktslösa kreatur ni krasar så fint i vår extas!
Jag la hans huvud i golfbagen och styrde kosan hemåt
Hemma väntar kärlek och värme
det blir ännu en vår
med järnsmak i munnen
och hembrygd öl i stugvärmen

No comments: